الشرق: اپوزیسیون ایران دوره اوباما را بدترین دوره برای مردمش توصیف نمود

الشرق: اپوزیسیون ایران دوره اوباما را بدترین دوره برای مردمش توصیف نمود #Iran #ایران #Irannews #tabestan_67 #tehran #daneshgah bit.ly/…

https://www.besoyepirozi.com/index.php/اخبار-منتخب/25143-الشرق-اپوزیسیون-ایران-دوره-اوباما-را-بدترین-دوره-برای-مردمش-توصیف-نمود