منع شدن آژانسهای فدرال آمریکا از استفاده از نرمافزار روسی «کاسپرسکی» #ایران #FreeIran #Iran #HumanRights: دولت آمریکا با صدور بخش نامهیی کلیه مؤسسات و آژانسهای فدرال را از استفاده از نرم افزارهای تولیدی شرکت روسی «کاسپرسکی» که در زمینه امنیت اینترنتی فعالیت میکند، منع کرد.خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز چهارشنبه 22شهریور 96 نوشت: بر اساس این بخش نامه، ادارات و آژانسهای فدرال باید استفاده از... bit.ly/…